Információs Technológia

IT BLOG

Végre! A Delta Air Lines egy olyan szolgáltatást vezetett be, ami kedvence lesz az ügyfeleknek

2022. május 22. 12:44 - RottenBiller

A Delta jobb pontos indulási statisztikákkal is büszkélkedhet ennek az algoritmusnak köszönhetően.

delta-air-lines.jpg 

Előfordult már veletek is olyan, hogy többen szeretettek volna repülni és foglalásnál a rendszer szétdobott benneteket a gépen? Egyikőtök a gép elején, másik a közepén, a csoport többi tagja pedig a gép végén kapott ülést?

 

Abban az esetben pedig, ha nem szeretnéd elfogadni az ülésrendet, akkor növekszik a költség és további összegeket kell fizetned a hely foglalásárét? A Delta most olyat tett, ami nagyon tetszeni fog az ügyfeleknek.

 

View this post on Instagram

A post shared by Delta Air Lines (@delta)

 

A Delta Air Lines kölcsönzött egy szót az Ubertől és bevezette a dinamikus üléstérképeket. Ez egy olyan szolgáltatás, amelynek köszönhetően a családok és a csoportok képesek úgy helyet foglalni, hogy egymás mellett ülhessenek.

 

A rendszer mögött egy algoritmus dolgozik. Az algoritmus megpróbálja felmérni azt, hogy milyen repülőútról van szó és milyen emberek foglalnak az adott repülőútra. Ezután az algoritmus folyamatosan frissíti saját magát.

 

A Delta úgy nyilatkozott, hogy mindez a márka lényegéhez tartozik.

 

View this post on Instagram

A post shared by Delta Air Lines (@delta)

 

"Ügyfélközpontú márkának lenni azt jelenti, hogy folyamatosan azon dolgozunk, hogy optimális élményt nyújtsunk az utazás során. Az üléstérkép-kijelzőinkkel való dinamikus megközelítés az egyik módja annak, hogy minden kabinban előnyben részesített ülőhely-választást biztosítsunk - a foglaláskor vagy a kapunál, amikor ügynökkel dolgozol - az egyedül vagy egy csoporttal utazó ügyfelek számára."

 

Az ügyfélközpontú gondolkodás mellett a légitársaság számára is hasznos ez a szolgáltatás. A családok rengeteg kellemetlenséget tudnak okozni. Felszállnak a repülőgépre és könyörögnek az utasoknak annak érdekében, hogy cseréljenek velük helyet. Az ilyen akciók késleltethetik is a felszállást, amit a légitársaságok nagyon nem szeretnek.

 

A Delta jobb pontos indulási statisztikákkal is büszkélkedhet ennek az algoritmusnak köszönhetően.

 

View this post on Instagram

A post shared by Delta Air Lines (@delta)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://informacios-technologia.blog.hu/api/trackback/id/tr2117837425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása