Előfordult már veletek is olyan, hogy többen szeretettek volna repülni és foglalásnál a rendszer szétdobott benneteket a gépen? Egyikőtök a gép elején, másik a közepén, a csoport többi tagja pedig a gép végén kapott ülést?
Abban az esetben pedig, ha nem szeretnéd elfogadni az ülésrendet, akkor növekszik a költség és további összegeket kell fizetned a hely foglalásárét? A Delta most olyat tett, ami nagyon tetszeni fog az ügyfeleknek.
View this post on Instagram
A Delta Air Lines kölcsönzött egy szót az Ubertől és bevezette a dinamikus üléstérképeket. Ez egy olyan szolgáltatás, amelynek köszönhetően a családok és a csoportok képesek úgy helyet foglalni, hogy egymás mellett ülhessenek.
A rendszer mögött egy algoritmus dolgozik. Az algoritmus megpróbálja felmérni azt, hogy milyen repülőútról van szó és milyen emberek foglalnak az adott repülőútra. Ezután az algoritmus folyamatosan frissíti saját magát.
A Delta úgy nyilatkozott, hogy mindez a márka lényegéhez tartozik.
View this post on Instagram
"Ügyfélközpontú márkának lenni azt jelenti, hogy folyamatosan azon dolgozunk, hogy optimális élményt nyújtsunk az utazás során. Az üléstérkép-kijelzőinkkel való dinamikus megközelítés az egyik módja annak, hogy minden kabinban előnyben részesített ülőhely-választást biztosítsunk - a foglaláskor vagy a kapunál, amikor ügynökkel dolgozol - az egyedül vagy egy csoporttal utazó ügyfelek számára."
Az ügyfélközpontú gondolkodás mellett a légitársaság számára is hasznos ez a szolgáltatás. A családok rengeteg kellemetlenséget tudnak okozni. Felszállnak a repülőgépre és könyörögnek az utasoknak annak érdekében, hogy cseréljenek velük helyet. Az ilyen akciók késleltethetik is a felszállást, amit a légitársaságok nagyon nem szeretnek.
A Delta jobb pontos indulási statisztikákkal is büszkélkedhet ennek az algoritmusnak köszönhetően.
View this post on Instagram