Információs Technológia

IT BLOG

SEO TRENDEK 2022

2022. március 27. 13:13 - RottenBiller

1. rész Multitask Unified Model MUM

seo-trend.jpg

A legköltséghatékonyabb módja annak, hogy az emberek felfedezzék a vállalkozásod termékét, szolgáltatását a SEO. A keresőoptimalizálás az elmúlt időszakban minden üzlet területén kulcsfontosságúvá vált.

Az egyik legnagyobb kihívás lépést tartani a keresési frissítésekkel, az ajánlott gyakorlatokkal és a keresőmotor algoritmus frissítésekkel.

A SEO nem egy egyszeri tevékenység, hanem folyamatos figyelmet, munkát és erőforrásokat igényel. A folyamatos algoritmus frissítések a SEO szakemberektől folyamatos cselekvést követel meg:

  • reagálás
  • rögzítés
  • optimalizálás

Annak érdekében, hogy a keresőkben a lehető legjobb találatok jelenjenek meg a legnagyobb kereső bevezeti a Multitask Unified Modelt (MUM) ami egy új mérföldkövet jelent az információk megértéséhez.

A MUM egyszerre 75 különböző nyelven teszi lehetővé az információ és világismeret átfogóbb megértését. A MUM megérti a szöveg és a képek közötti információkat és a jövőben kiterjedhet a videóra és a hangra is.

A Google 2021. május 20-án jelentette be új algoritmusát a MUM-ot. Ez a BERT-et váltotta, amely a megelőző két évben volt a keresés alapjául szolgáló modell. A BERT-el kezdődött a hagyományos kulcsszó alapú keresésekről a bonyolultabb keresési lekérdezésekre történő váltás.

Az, hogy milyen algoritmusok és gépi tanulási rendszerek állnak a MUM mögött nem derül ki, a név egy okosan kiválasztott marketing név, amely lehetővé teszi, hogy a tech világ szakemberei kommunikáljanak az új algoritmusról.

A MUM olyan technológiák csoportja, amely a nehéz keresési lekérdezések megoldásán dolgozik, olyan kereséseknél, amelyeket nem lehet rövid részletekkel megválaszolni.

Megváltoztatja a keresést azáltal, hogy leküzdi a nyelvi akadályokat és a különböző médiatípusokat.

 

Hogyan készüljünk fel a MUM-ra? SEO GYAKORLAT

 

1.

Tartalom készítésnél helyezzük magunkat a kereső cipőjébe. A MUM segítségével hatalmas mennyiségű adatokat lehet feldolgozni és másodpercek alatt összekapcsolni más témákkal. Vegyük figyelembe a kapcsolódó kérdéseket és témákat amelyek a keresés megkezdésekor vagy a vásárlás előtt szóba kerülhetnek. Nem a pontos kulcsszavakról szól, ismernünk kell a vásárlóinkat és követnünk kell, hogy mit keres Ő.

2.

Multimédiás SEO megközelítés alkalmazásával gondoljunk arra, hogy a képeket, videókat, hangfájlokat is optimalizáljuk, ne csak a webhelyeinket. Erősítsük meg a tartalmainkat leíró címkékkel.

3.

Az új nyelvi funkcióknak köszönhetően építsük be a többnyelvű SEO-t a stratégiánkba.

4.

A felhasználói élmény áll a MUM középpontjában! Összpontosítsunk a kipróbált és legjobb SEO gyakorlatokra. Minél jobban értékeli a kereső a webhelyünket, releváns tartalmainkat, annál több felhasználóhoz juthatunk el.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://informacios-technologia.blog.hu/api/trackback/id/tr1717790652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása