A legköltséghatékonyabb módja annak, hogy az emberek felfedezzék a vállalkozásod termékét, szolgáltatását a SEO. A keresőoptimalizálás az elmúlt időszakban minden üzlet területén kulcsfontosságúvá vált.
Az egyik legnagyobb kihívás lépést tartani a keresési frissítésekkel, az ajánlott gyakorlatokkal és a keresőmotor algoritmus frissítésekkel.
A SEO nem egy egyszeri tevékenység, hanem folyamatos figyelmet, munkát és erőforrásokat igényel. A folyamatos algoritmus frissítések a SEO szakemberektől folyamatos cselekvést követel meg:
- reagálás
- rögzítés
- optimalizálás
Annak érdekében, hogy a keresőkben a lehető legjobb találatok jelenjenek meg a legnagyobb kereső bevezeti a Multitask Unified Modelt (MUM) ami egy új mérföldkövet jelent az információk megértéséhez.
A MUM egyszerre 75 különböző nyelven teszi lehetővé az információ és világismeret átfogóbb megértését. A MUM megérti a szöveg és a képek közötti információkat és a jövőben kiterjedhet a videóra és a hangra is.
A Google 2021. május 20-án jelentette be új algoritmusát a MUM-ot. Ez a BERT-et váltotta, amely a megelőző két évben volt a keresés alapjául szolgáló modell. A BERT-el kezdődött a hagyományos kulcsszó alapú keresésekről a bonyolultabb keresési lekérdezésekre történő váltás.
Az, hogy milyen algoritmusok és gépi tanulási rendszerek állnak a MUM mögött nem derül ki, a név egy okosan kiválasztott marketing név, amely lehetővé teszi, hogy a tech világ szakemberei kommunikáljanak az új algoritmusról.
A MUM olyan technológiák csoportja, amely a nehéz keresési lekérdezések megoldásán dolgozik, olyan kereséseknél, amelyeket nem lehet rövid részletekkel megválaszolni.
Megváltoztatja a keresést azáltal, hogy leküzdi a nyelvi akadályokat és a különböző médiatípusokat.
Hogyan készüljünk fel a MUM-ra? SEO GYAKORLAT
1.
Tartalom készítésnél helyezzük magunkat a kereső cipőjébe. A MUM segítségével hatalmas mennyiségű adatokat lehet feldolgozni és másodpercek alatt összekapcsolni más témákkal. Vegyük figyelembe a kapcsolódó kérdéseket és témákat amelyek a keresés megkezdésekor vagy a vásárlás előtt szóba kerülhetnek. Nem a pontos kulcsszavakról szól, ismernünk kell a vásárlóinkat és követnünk kell, hogy mit keres Ő.
2.
Multimédiás SEO megközelítés alkalmazásával gondoljunk arra, hogy a képeket, videókat, hangfájlokat is optimalizáljuk, ne csak a webhelyeinket. Erősítsük meg a tartalmainkat leíró címkékkel.
3.
Az új nyelvi funkcióknak köszönhetően építsük be a többnyelvű SEO-t a stratégiánkba.
4.
A felhasználói élmény áll a MUM középpontjában! Összpontosítsunk a kipróbált és legjobb SEO gyakorlatokra. Minél jobban értékeli a kereső a webhelyünket, releváns tartalmainkat, annál több felhasználóhoz juthatunk el.