Információs Technológia

IT BLOG

SEO TRENDEK 2022 (10.rész)

2022. április 05. 10:31 - RottenBiller

Örökzöld tartalmak

informacios-technologia-seo-trendek-2022-orokzold-tartalmak-01.jpg

A megfelelő minőségű tartalom kritikus összetevő, ha sikeresek szeretnénk lenni a SEO-ban. Ha nem hozunk létre tartalmakat, akkor a keresőrendszereknek nem lesz mit rangsorolniuk. Ha szeretnénk, hogy webhelyünket a keresőmotorok előkelő helyre rangsorolják, optimalizálni kell tartalmainkat a keresőmotorok számára. A hírek elavulnak. Ahhoz, hogy lépést tarthassunk a legújabb SEO trendekkel, örökzöld tartalmakat is létre kell hoznunk.

A tartalom a SEO trendek királya, a tartalom a király! Ahhoz, hogy a weboldal készítés során a keresőoptimalizálásban sikereket érjünk el megfelelő, minőségi tartalommal kell rendelkeznie webhelyünknek. Korábban már írtunk róla, hogy ha vannak olyan tartalmaink, amelyeket több évvel korábban szerkesztettünk a weboldalunkba, érdemes visszamenni és frissíteni a meglévő tartalmainkat.

informacios-technologia-seo-trendek-2022-orokzold-tartalmak-02.jpg

Azonban ahhoz, hogy új forgalmat hozzunk a weboldalunkra egyáltalán nem támaszkodhatunk csak a meglévő tartalmainkra. Érdemes olyan cikkeket is közzétenni webhelyünkön, amely független attól, hogy éppen milyen évet írunk. Minél több oldalunk van különböző kulcsszó fókusszal, annál könnyebb megtalálni webhelyünket.

Ha megfelelő minőségű információkat teszel közzé a weboldaladon, egy adott iparág szakértőjeként megbízhatóbbnak tekintenek és ez megkönnyíti az ajánlatkérések, érdeklődőgenerálási űrlapok, hírlevél feliratkozók gyűjtését. Az örökzöld tartalmakkal ilyen nagy célokat is el lehet érni.

Ha a 2022-es SEO trendek listájából semmi olyan információt nem találtál, ami cselekvésre ösztönöz, csak ezt az egyet, máris érdemes volt tanulmányoznod a SEO trendek 2022-t!

 informacios-technologia-seo-trendek-2022-orokzold-tartalmak-03.jpg

Mit jelent az örökzöld tartalom?

A digitális marketingben széles körben használjuk az örökzöld tartalom kifejezést, ez arra a növénycsoportra utal, amelynek levelei minden évszakban zöldek maradnak. Az örökzöld tartalom egy olyan anyag, amely az idő múlásával is friss marad az olvasók számára.

informacios-technologia-seo-trendek-2022-orokzold-tartalmak-04.jpg

Örökzöld tartalomról akkor beszélünk, ha a cikk amit közzéteszünk, a közzététel után fél évvel, egy évvel, két évvel vagy még annál is tovább releváns lesz. Ha az idő előrehaladtával a tartalmunk nem veszíti el érvényességét, akkor több időt nyerünk arra, hogy optimalizáljuk azt, hogy minél jobb helyet érjünk el a keresőkben. Iparágunk kritikus témáira kell gondolnunk, a közönség által feltett gyakori kérdéseket kell megválaszolnunk örökzöld tartalmaink segítségével. Ezeket a kérdéseket használhatjuk megfelelő inspirációként arra, hogy olyan tartalmakat készítsünk, amelyek hasznosak és informatívak a közönségünk számára.

Mi nem örökzöld tartalom?

Például nagyon jó tippeket adhat az olvasónak, ha olyan cikket írunk, amelyik reflektál mondjuk egy gazdasági világválságra vagy a világjárvány hatásaira, azonban ezek nem örökzöld tartalmak, hiszen idővel elavulnak. Határozottan nem örökzöld tartalmak az újságcikkek, az aktuális tendenciákról szóló írások, a statisztikák, hiszen azok rövid időn belül elavulnak.

informacios-technologia-seo-trendek-2022-orokzold-tartalmak-05.jpg

Példa örökzöld tartalmakra

Azok a tartalmak amelyek egy témában a legjobb tippeket gyűjtik össze vagy az oktatóanyagok örökzöldnek tekinthetőek, hiszen a megjelenés pillanatában és egy évvel később is releváns információkat nyújtanak az olvasónak. Az esettanulmányok, a GYIK, a különböző útmutatók is annak minősülnek. Stratégiai szemmel kell rendelkezni, hogy azonosítsuk azokat a témákat, amelyek hosszabb ideig relevánsak maradnak.

 

GYAKORLATI SEO

1.

Tervezd meg, hogy milyen örökzöld tartalmakat adsz hozzá webhelyedhez!

2.

Írd össze iparágad jellemző témáit, kutasd fel, hogy a közönségünk milyen kérdéseket tesz fel az adott témával kapcsolatban

3.

A kulcsszókutatás során használhatunk olyan eszközt, mint a Google Trends, amely mutatja egy adott kulcsszó keresési mennyiségének időbeli változását.

 informacios-technologia-seo-trendek-2022-orokzold-tartalmak-06.jpg

SEO ESZKÖZÖK

Google Trends használata


Kulcsszókutatás során azt keressük, hogy mely szavak és kifejezések generáljak a legtöbb keresést egy adott témában. A Google Trends egy analitikai mérő eszköz, lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabják a releváns kifejezések keresését és figyelemmel kísérjék a kereséseket bármilyen meghatározott időszakban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://informacios-technologia.blog.hu/api/trackback/id/tr9017798001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása