Információs Technológia

IT BLOG

SEO TRENDEK 2022 (4. rész)

2022. március 30. 10:40 - RottenBiller

Kiemelt kódrészletek

seo-trendek-2022-kiemelt-kodreszletek.jpg

MIÉRT HASZNOSAK A KIEMELT KÓDRÉSZLETEK?

A Google organikus keresési eredmények tetején jelennek meg a kiemelt kódrészletek. Itt a válaszmezőkre kell gondolni és a "People also ask" részekre, amelyeket a kereső a lekérdezés alapján relevánsnak tart.

Az ilyen dobozok célja, hogy a felhasználónak a kereső a lehető leggyorsabban válaszoljon és javítsa a felhasználói élményt.

A Google ideális világában minden keresésnek van egy végleges válasza, amelyet magabiztosan tud megjeleníteni a felhasználónak, a kiemelt kódrészletek ezt próbálja meg elérni.

A felhasználó élmény növelésének célja, hogy csökkentse a felhasználók idejét a különböző keresések és oldalak böngészése közben.

Ez egy kiváló lehetőség az organikus megjelenési részesedés növelésére a márka hiteles és hasznos forrásként történő bemutatására.

Milyen módszereket kell figyelembe venni a kiemelt kódrészletek optimalizálása során?

  1. Adjon elegendő információt. Igyekezzen fejlécenként legalább 4 értéket szerepeltetni.
  2. Optimalizáljon a mobil felhasználók számára. Készítsen rövidebb kódrészleteket, amelyek felkeltik az úton lévő ügyfelek érdeklődését.
  3. Növelje meg a lehetőségek számát. Adjon meg több fejléc-érték készletet. Ha a strukturált kódrészletekből több készlete van, azzal több lehetőséget kínál, és megnő a valószínűsége, hogy a hirdetéssel releváns bővítmény jelenik meg.
  4. Válassza ki a megfelelő formátumot. A kiemelő bővítményekkel ellentétben, melyek a vállalkozás egyetlen jellemzőjét emelik ki néhány szóban, a strukturált kódrészleteknek a vállalkozás által nyújtott termékek, illetve szolgáltatások teljes csoportját kell kínálniuk.

Mik azok, amelyek nem engedélyezettek a kiemelt kódrészletekben?

 

  1. Olyan írásjelek és szimbólumok, amelyeknek nincsen más célja, mint felhívni a figyelmet a hirdetésre.
  2. Olyan kódrészletek, amelyek ismétlődnek ugyanabban a címsorban vagy különböző címsorokban.
  3. Több mint egy elem megadása az egyes értékekhez. (vesszővel elválasztott lista)
  4. Promóciós szöveg a kódrészletben.
  5. Olyan értékek, amelyek nem az adott dolog tulajdonságairól szólnak. (például: 100%-os elégedettség)
  6. Olyan értékek, amelyek nem a tartalom előállító által kínált konkrét márka (például: több mint 100 márka megtalálható...)
  7. Olyan értékek, amelyek nem konkrét termék konkrét modelljei. (például: 2020-as modellek)

 

 

ALAPOK

Abban az esetben, hogy ha nem SEO szakember vagy, mégis ismerkedni szeretnél a keresőoptimalizálással, akkor az alábbi néhány soros leírásban foglaltakat mindenképpen ismerd meg és tartsd be.

A Google I/O egy éves esemény, ahol a keresőóriás bejelenti a működéssel kapcsolatos változásokat. Ismerkedj meg és figyeld az eseményt.

2022-ben május 11-12-én lesz az esemény.

Írj olyan tartalmakat, amelyek kérdésekre válaszolnak. Ebben az esetben lehetősége van annak, hogy tartalmad megjelenjen a kiemelt kódrészletekben. Gyors és világos válaszokra van szükség a gyakori kérdésekre.

Győződj meg arról, hogy a weboldalad jól működik mobilon.

Sok videó tartalmakat hozz létre, ügyelj arra, hogy a videók olyan tartalommal rendelkezzenek, amit a közösség hasznosnak talál.

 

 

GYAKORLATI SEO - KIEMELT KÓDRÉSZLETEK

1.

Nincsen pontos leírása annak, hogy hogyan lehet megjelenni a kiemelt kódrészletekben, fontos hogy a hangalapú keresés résznél leírt technikákat használjuk.

A kiemelt kódrészletek azok a válaszok, amelyeket a Google Segéd a hangalapú keresést használó felhasználóknak biztosít.

2.

A kereső előnyben részesíti a számokat, a lépéseket, a listákat.

3.

Ha vannak érdekes statisztikáid ügyelj arra, hogy megfelelően jelenítsd meg őket.

4.

Győződj meg arról, hogy a címeket és címsorokat megfelelően használod, annak érdekében hogy a kereső könnyen megértse az oldal tartalmát.

5.

A tartalmadnak konkrét választ kell adnia a kérdésre. A tartalomnak kiváló minőségben kell elkészülnie, átfogó képet kell adnia, miközben bevonja az olvasót. Jól kell meghatározni a kérdést és a tartalmat elkészíteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://informacios-technologia.blog.hu/api/trackback/id/tr9217792957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása