Információs Technológia

IT BLOG

Weboldal készítés (6. rész)

2022. április 26. 10:17 - RottenBiller

Miért a tartalom a király?

weboldal-keszites-a-tartalom-a-kiraly-1.jpg

 

A weboldal készítés során létrehozott webhely keresőkben történő rangsorolási tényezőinek legfontosabb dimenziója a tartalomminőség. Ez egy jó hír a weboldal készítőknek, hiszen a tartalomminőséget az ellenőrzésük alatt tudják tartani. A felhasználók számára azért jó, mert hitelesebb, hasznosabb és jobban megtervezett tartalmakkal találkozhatnak a keresők eredmény oldalain.

Hogyan tudjuk felhasználni a tartalmat annak érdekében, hogy értékes tartalmat szolgáltassunk a felhasználóknak? Tegyük fel magunknak a kérdést: ön megbízna az azokban az információkban, amelyeket közzétett weboldalán?

Az adott cikket, amely a weboldalán megjelenik szakértő írta? Ha ön a weboldal látogatója lenne, szívesen megadná hitelkártya-adatait ezen az oldalon?

A weboldalon megtalálható információk a webhely olvasóinak valódi érdekei vezérlik, vagy a webhely tartalmat generál azáltal, hogy megpróbálja kitalálni, hogy mi lehet jól rangsorolva a keresőmotorokban?

 

weboldal-keszites-a-tartalom-a-kiraly-3.jpg

Miért a tartalom a király?

 

1996 januárjában Bill Gates esszét írt "A tartalom a király" címmel, az esszét a Microsoft honlapján publikálták.

"Idővel az interneten található információk mennyisége hatalmas lesz. Bár az aranyláz légköre ma elsősorban az Egyesült Államokra korlátozódik, arra számítok, hogy végigsöpör a világon, mivel a kommunikáció költségei csökkennek, és a lokalizált tartalom kritikus tömege elérhetővé válik a különböző országokban."

Amikor az emberek az interneten keresnek, olyan információkat és válaszokat szeretnének kapni a kérdéseikre, amelyeket a tartalom tud megadni. A minőségi tartalom értéket ad a látogatónak, ez az érték az, amiért valaki megtekinti a weboldalt. Amennyiben jobb minőségű tartalmat hozunk létre, jobb értékelést fogunk kapni. Amikor a keresőmotorok bejárják az oldalunkat a weboldalon található tartalomra összpontosítanak.

Tartalommarketingnek nevezünk minden olyan marketing erőfeszítést, amely tartalmat állít elő és publikálja azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen. Számos definíció létezik a tartalommarketing kifejezésre, a definíciók a céltól és kontextustól függenek.

Az egyik legtöbbet használt definíció szerint a tartalommarketing olyan marketingmódszerek gyűjtőneve, amelyek során tartalmat hoznak létre és osztanak meg azért, hogy egy jól körülhatárolt és megismert potenciális ügyfélcsoport figyelmét a cég megszerezze és megtartsa, mindezzel pedig nyereséges ügyfél interakciókat érjen el.

weboldal-keszites-a-tartalom-a-kiraly-2.jpg

Nagyszerű példa, hogy milyen sikereket hozhat a tartalom

 

John Deere 1837-ben alapította a Deere & Company multinacionális vállalat, amely részese az S&P 500 részvényindexnek is az Amerikai Egyesült Államokban. A vállalat fő profilja a mezőgazdasági munkagépek, erőgépek, kombájnok, traktorok gyártása és forgalmazása volt. 1895-ben alapították meg a The Furrow magazint, amely farmerekkel osztott meg információkat arról, hogy hogyan lehetnek nyereségesek.

A magazint az első márkamagazinnak tartják számon, a mai napig működik 12 nyelven, 40 országban, 1,5 millió embert ér el.

A keresők létrehozták minőségi irányelveiket, amelyek arról szólnak, hogy mi az amit minőségi tartalomnak tekintenek. A legjobb tartalommal rendelkező weboldalaknak sikerül kiépíteniük online közönségüket.

weboldal-keszites-a-tartalom-a-kiraly-4.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://informacios-technologia.blog.hu/api/trackback/id/tr4217816839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása