Influencer marketing
Influencer marketing
Az előrejelzések alapján mondhatjuk, hogy 2023-ban az influencer marketing növekedni fog. Egyáltalán nem meglepő, hiszen 1 dollár ilyen típusú marketingre történő költés után 5,2 dollárt hoz, abban az esetben, hogy ha jól építjük fel a kampányunkat.
Amikor a 2023-as digitális marketing trendek felett gondolkodunk, akkor az influencer marketinget mindenképpen számba kell venni.
Az influencer marketing a közösségi média marketing egyik formája. Magában foglalja az influencereket, akik társadalmi befolyásoló képességgel rendelkeznek egy adott területen. Amikor influencer marketing kampányt szeretnénk folytatni, az egyik legfontosabb feladatunk, amely döntő a kampány sikerességével kapcsolatban az az, hogy megfelelő befolyásolókat válasszunk.
A befolyásoló egy olyan személy, aki egy szponzorált tartalom feltöltésével képes befolyásolni mások vásárlási szokásait.
Akár az Instagram, akár a YouTube, akár a Snapchetre vagy más közösségi médiára gondolunk, sok követővel rendelkezik. Fontos, hogy a követők olyan valós személyek legyenek, akik megbíznak az Influencerben.
Az influencer marketing kampány során egy márka olyan befolyásolókkal alakít ki kapcsolatot, akik megalapozott hitelességgel és széles körű közönséggel rendelkeznek valamelyik közösségi média platformon. Az influencer tartalom ajánlási reklámként értelmezhető.