A keresőoptimalizálás során a legfontosabb cél, amely 2022-ben is folytatódik, hogy felhasználó-központú tartalmakat hozzunk létre és tegyünk közzé weboldalunkon. Ez egy rendkívül kritikus pont abban, hogy jó helyezést érjünk el a keresőkben. A fekete kalapos SEO technikákat használó webhelyeket a keresők büntetni fogják és elveszítik pozícióikat. Ahhoz, hogy olyan témákról írjunk, amelyek érdeklik az embereket intelligens kulcsszókutatást kell végezni, meg kell vizsgálni a versenytársak tartalmait, majd beszállni a versenybe és jobb tartalmat létrehozni.
A SEO lényege az, hogy az ön webhelye releváns legyen egy adott kulcsszót kereső felhasználó számára és értékes tartalmakat biztosítson nekik. Így lesz méltó a keresési eredmények elején történő szereplésre. A SEO trendek folyamatosan változnak, de az értékes tartalom örök. Időnként bizony fárasztó és nyomasztó lépést tartani az új SEO trendekkel, de nem tenne jót, a vállalkozásunknak, ha figyelmen kívül hagynánk őket.
A tartalom a király
Az oldalon töltött idő fontos elem az algoritmusok számára. Az írásod hossza szerepet játszik abban, hogy a felhasználó mennyi időt tölt a webhelyeden. A 800 szavas blogcikkeknek mondjunk búcsút és 2022-ben a 3000 szavas, hosszú cikkeket helyezzük előtérbe. A 3000 szó soknak tűnik, de a tanulmányok szerint a hosszabb tartalom uralja a keresési rangsorok első oldalát.
A keresők nem a szavakat számolják. A jelentősége a hosszú cikknek abban az időben van, amit a felhasználók az oldaladon töltenek.
Hosszú és minőségi tartalom
2022-ben a SEO trendek között szerepel a hosszú tartalom. A hosszú tartalom, ha vonzó és jó minőségű nagyobb forgalmat generál. A tartalom létrehozásakor az átfogó, releváns, hosszú és minőségi tulajdonságokra kell összpontosítani. Soha nem szabad elfelejteni azonban azt, hogy az írásunkat nem a keresőmotorok számára, hanem a felhasználónak írjuk, be kell vonnia az olvasót az írásunknak, értéket kell számára biztosítani.
GYAKORLATI SEO
1.
Válasszunk örökzöld témákat és dolgozzuk fel őket hosszú cikkekben.
2.
Osszuk fel szakaszokra az írásunkat alcímek használatával, ezáltal a cikkünknek szerkezete lesz.
3.
A H1-H2-H3 címkék használata a keresőmotorok számára megkönnyítik a cikk indexelését.
Frissített meglévő tartalom
Minden weboldal tulajdonos és marketing szakember SEO tartalmakat készít. Az új tartalmak közzététele továbbra is a keresőoptimalizálás középpontjában marad, de fontos elem lesz 2022-ben a meglévő tartalmak frissítése is. Ez azért is fontos, mert a meglévő tartalom, a két vagy több évvel ezelőtt közzétettek frissítése után, mintha újjáéledne a rangsorban.
Egy nagyon fontos elem a SEO trendek listáján az meglévő tartalmak frissítése. Minden weboldal tulajdonosnak és SEO szakembernek értékelnie kell a meglévő tartalmainak aktualitását. További részletek vagy hosszabb másolatok létrehozása fontos elem lehet a sikeres keresőoptimalizálásban. A cél, hogy magasabb rangúak legyenek a tartalmaid és megnyerjék a versenyt.
GYAKORLATI SEO
1.
Tekintsd át a meglévő cikkeidet. Milyen módon tudod aktualizálni őket? Milyen további elemeket tudsz hozzáadni? Hogyan tudsz hosszú cikket készíteni a meglévő tartalmaidból?
2.
Ha több évvel ezelőtt fektettél be SEO tartalomba, mindenképpen add hozzá a SEO tervedhez a tartalomfrissítést.