Digitális marketing trendek 2023
Személyre szabott tartalom
A szakértők szerint a 2023-as digitális marketing trendek között egyre inkább nagyobb szerepet tölt be a személyre szabott tartalom. A keresőoptimalizálás területén a tartalom a király. A legnagyobb keresőrendszerek a felhasználóik számára minőségi tartalmakat szeretnének megjeleníteni.
A minőségi tartalmak előállításával tehát növelhetjük az esélyét annak, hogy weboldalunk jó pozícióban szerepeljen a különböző keresőmotorok találati oldalain.
Ha sikerül megvalósítani azt, hogy a weboldalunk első oldalon, illetve első pozícióban szerepeljen a keresőrendszerekben, akkor weboldalunkat olyan látogatók fogják megtalálni, akik keresik azt az adott terméket vagy szolgáltatást, amelyre a weboldalunkat felépítettük.
Mit jelent a személyre szabott tartalom?
Ennek köszönhetően a keresőoptimalizálás kulcsfontosságú szerepet tölt be a weboldal tulajdonos marketing stratégiájában. A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme pedig a tartalommarketing.
A különböző trendek közül amelyek a tartalommarketing szempontjából fontosak, a személyre szabott tartalom lehet egy olyan modell, amely az elkövetkező években kiemelkedő szerephez jut.
A személyre szabott tartalom alkalmazásával nagy mértkben növelhetjük az oldalon eltöltött időt, továbbá növelhetjük a valószínűségét a felhasználó cselekvésének. Egy felmérés szerint a tartalom személyre szabása csökkenti a beszérzési költségeket, növeli a bevételeket és a marketingköltségek hatékonyságát.
Mit jelent a személyre szabott tartalom?
Ahhoz, hogy képesek legyünk arra, hogy tartalmainkat személyre szabjuk, információkkal, adatokkal kell rendelkeznünk a felhasználóról. Ennek köszönhetően fontos, hogy megfelelő adatvédelmi rendszerrel rendelkezzünk, amely védi a felhasználók adatait.
Tekintettel arra, hogy különböző felmérések alapján megállapítást nyert, hogy az internet felhasználók nagyon nagy százaléka abban az esetben elkötelezettebb lesz, hogy ha szeméylre szabott tartalmakkal találkozik, illetve a vásárlás esélyét nagy mértékben megnöveli, hogy ha személyre szabott ajánlatot tudunk a látogatóknak biztosítani, a szakemberek úgy vélik, hogy a jövőben, a 2023-as év folyamán egyre nagyobb szerephez jut a személyre szabott tartalom.