Információs Technológia

IT BLOG

SEO TRENDEK 2022 (2.rész)

2022. március 28. 11:44 - RottenBiller

Google E-A-T

seo-trend-2022-e-a-t.jpg

A sikerhez és a jó teljesítményhez elengedhetetlen a SEO-ba történő befektetés. Hogy tudd miért kell több időt és erőforrást fordítani a SEO-ra 2022-ben ebben a cikksorozatban bemutatok néhány olyan keresőoptimalizálással kapcsolatos trendet, amely az idei évben dominálni fog ezen a területen.

A keresőoptimalizálás folyamatosan változik. Néhány év alatt a SEO TRENDEK drámaian megváltoznak. Az algoritmusok folyamatosan fejlődnek a technológiai innováció miatt.

GOOGLE E-A-T

A keresőóriás ismételten megerősítette, hogy a tartalom minősége elengedhetetlen a helyezés javításához. Az általunk létrehozott tartalmaknak meg kell felelnie a Google E-A-T elvének. A sikeres rangsoroláshoz a tartalom minősége kiemelt fontosságú.

Mit jelent a minőségi tartalom?

Amikor SEO célokban gondolkodunk fontos az E-A-T elvekre gondolni.

  • SZAKÉRTELEM
  • TEKINTÉLY
  • MEGBÍZHATÓSÁG

Az E-A-T szakértelmet, tekintélyt és megbízhatóságot jelent. A Google ezeket a tényezőket használja, hogy meghatározza, hogy egy weboldal minőségi tartalmat szolgáltat-e. Az E-A-T már 2014 óta létezik és még mindig egy az egyik legfontosabb tényező, amely a webhely rangsorolását bemutatja, ezért fontos SEO TREND 2022-ben is.

SZAKÉRTELEM

A tartalmat ideális esetben a téma szakértői hozzák létre. Pontatlan, elavult információk nem szerepelhetnek a webhelyen!

TEKINTÉLY

Az oldal tekintélyét minőségi linkekkel kiváló minőségű weboldalakról biztosítjuk.

MEGBÍZHATÓSÁG

Növeljük a megbízhatóságunkat azáltal, hogy bemutatjuk a hitelesítő adatokat. Véleményeket, díjakat, ajánlásokat, jóváhagyásokat és egyéb bizalmi tényezőket gyűjtünk.

 

"A vezető SEO trend 2022-ben továbbra is az E-A-T lesz. Tudom, hogy úgy hangzik, mint egy törött rekord, de az E-A-T a hajtóereje annak, ami az elmúlt években rangsorolja a webhelyeket, különösen az YMYL (a pénzed, az életed) témáiban" - állítja Lily Ray, az Amsive Digital SEO igazgatója.

 

SEO GYAKORLAT

 

1.

Érdemes létrehozni egy profilt az ideális ügyfélről, akit buyer personanak nevezhetünk. A buyer persona egy elképzelt személy, a tökéletes ügyféljelölted vagy vásárlód.

2.

Buyer personat azért készítünk, hogy megértsük az ügyfelek által elvárt és értékelt tartalmak típusát.

3.

Végezz keresési szándékú kutatást, hogy feltérképezd a fogyasztó útját az online térben.

4.

Ezeket az információkat használjuk a tartalom létrehozásakor, hogy megfeleljünk a felhasználók által preferált formátumoknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://informacios-technologia.blog.hu/api/trackback/id/tr9517791424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása