A sikerhez és a jó teljesítményhez elengedhetetlen a SEO-ba történő befektetés. Hogy tudd miért kell több időt és erőforrást fordítani a SEO-ra 2022-ben ebben a cikksorozatban bemutatok néhány olyan keresőoptimalizálással kapcsolatos trendet, amely az idei évben dominálni fog ezen a területen.
A keresőoptimalizálás folyamatosan változik. Néhány év alatt a SEO TRENDEK drámaian megváltoznak. Az algoritmusok folyamatosan fejlődnek a technológiai innováció miatt.
GOOGLE E-A-T
A keresőóriás ismételten megerősítette, hogy a tartalom minősége elengedhetetlen a helyezés javításához. Az általunk létrehozott tartalmaknak meg kell felelnie a Google E-A-T elvének. A sikeres rangsoroláshoz a tartalom minősége kiemelt fontosságú.
Mit jelent a minőségi tartalom?
Amikor SEO célokban gondolkodunk fontos az E-A-T elvekre gondolni.
- SZAKÉRTELEM
- TEKINTÉLY
- MEGBÍZHATÓSÁG
Az E-A-T szakértelmet, tekintélyt és megbízhatóságot jelent. A Google ezeket a tényezőket használja, hogy meghatározza, hogy egy weboldal minőségi tartalmat szolgáltat-e. Az E-A-T már 2014 óta létezik és még mindig egy az egyik legfontosabb tényező, amely a webhely rangsorolását bemutatja, ezért fontos SEO TREND 2022-ben is.
SZAKÉRTELEM
A tartalmat ideális esetben a téma szakértői hozzák létre. Pontatlan, elavult információk nem szerepelhetnek a webhelyen!
TEKINTÉLY
Az oldal tekintélyét minőségi linkekkel kiváló minőségű weboldalakról biztosítjuk.
MEGBÍZHATÓSÁG
Növeljük a megbízhatóságunkat azáltal, hogy bemutatjuk a hitelesítő adatokat. Véleményeket, díjakat, ajánlásokat, jóváhagyásokat és egyéb bizalmi tényezőket gyűjtünk.
"A vezető SEO trend 2022-ben továbbra is az E-A-T lesz. Tudom, hogy úgy hangzik, mint egy törött rekord, de az E-A-T a hajtóereje annak, ami az elmúlt években rangsorolja a webhelyeket, különösen az YMYL (a pénzed, az életed) témáiban" - állítja Lily Ray, az Amsive Digital SEO igazgatója.
SEO GYAKORLAT
1.
Érdemes létrehozni egy profilt az ideális ügyfélről, akit buyer personanak nevezhetünk. A buyer persona egy elképzelt személy, a tökéletes ügyféljelölted vagy vásárlód.
2.
Buyer personat azért készítünk, hogy megértsük az ügyfelek által elvárt és értékelt tartalmak típusát.
3.
Végezz keresési szándékú kutatást, hogy feltérképezd a fogyasztó útját az online térben.
4.
Ezeket az információkat használjuk a tartalom létrehozásakor, hogy megfeleljünk a felhasználók által preferált formátumoknak.